הצעת מחיר צילום אדריכלי

יותר ויותר ישראלים בוחרים בשנים האחרונות להיעזר בשירותיהם של מעצבי פנים. בין אם לעיצוב חדרי הבית השונים שלהם או אולי לעיצוב המשרד, היכן שהם עובדים או שאותו הם מנהלים, עיצוב פנים מאפשר לכל אחד ליהנות ממרחב בהתאמה אישית, מרחב שהוא מושקע יותר, יפה יותר ובעיקר גם – פונקציונאלי הרבה יותר. 

צילום עבודותיהם של מעצבי הפנים וכך גם צילום עבודותיהם של האדריכלים הוא חלק בלתי נפרד מקידום המכירות שלהם והדרך שבה יוכלו לקוחות פוטנציאליים לבחון את מידת התאמת סגנון עיצובם אל הצרכים ואל הדרישות שלהם. המתעניינים כמה עולה צילום עיצוב פנים, שירות המוצע למעצבי הפנים, יגלו טווח רחב של מחירים הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים.

למשוך אל העסק לקוחות נוספים

אדריכלים רבים, הפונים ללקוחות בסדרי גודל שונים, נעזרים כאמור בשירותי צילום עיצוב פנים מחיר השירות נקבע תוך התייחסות למידת מורכבותו של הצילום הנדרש, לשטח ולחללים המצולמים וכן תוך התייחסות לניסיונו של הצלם עצמו וכל מה שהוא מביא אתו. קבלת הצעת מחיר לצילום אדריכלות היא הכרחית לפני בחירתו של הצלם, ולו כדי להשוות מחירים ולדעת מראש על מה בדיוק משלמים. הצעת מחיר צילום אדריכלי תכלול לרוב את כל האלמנטים הרלוונטיים לשירות עצמו ותאפשר לאדריכל או לאדריכלית המעוניינים לקבל את השירות להחליט נכון ולבחור בצלם המתאים. צילום מקצועי ידגיש את יתרונותיהם של האדריכלים ואת סגנון העבודה הייחודי שלהם ויהווה, בין היתר, כמעין כרטיס ביקור שעשוי למשוך לקוחות רבים וחדשים.

להביע נכון את המסר 

באמצעות הצילום יכולים האדריכלים להציג עבור הלקוחות הפוטנציאליים את תיק העבודות שלהם, המסכם את כלל עבודות עיצוב הפנים שביצעו בעבר. מכיוון שמדובר בעיצוב ובענף שהוא וויזואלי מאד, לצילום עצמו ישנו תפקיד חשוב וכאשר הוא מוצלח מאד הוא יכול לעשות את כל ההבדל בין אדריכל מצליח לכזה שפחות. צילום שמצליח להעביר את עבודות העיצוב של האדריכל או של האדריכלית בצורה הנכונה ולהביע את סגנונם הייחודי הוא צילום שגם יצליח להעלות את מספר הלקוחות הנעזרים בשירותיהם של האדריכלים ולחשוף אותם לחדשים, נוספים. 

עוסקים באדריכלות? זקוקים לשירותיו של צלם מקצועי, מנוסה ומיומן? איל תגר, המתמחה בצילום אדריכלות וגם עיצוב פנים, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת שירותיו ועבודותיו, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך הזמנת שירותי הצילום, צרו קשר ב – 050-5691725